05/09/2016

Turen går til... Island #3

Den 24 august var det præcist et år siden, at jeg pakkede mine kufferter og fløj til Island som en del af min uddannelse; og hvem havde troet, at tre en halv måned kunne flyve så hurtigt afsted. Inden jeg vidste af det, var det december og jeg fløj igen mod Danmark, hjem til min familie og Frej! ..... Dog, er der stadig en lille del af mig, der stadig er derovre, og jeg tror der går lang tid, før jeg ikke længere spidser ekstra ører hver gang der snakkes om Island, nordlys, vulkaner og alfer. 

OG: nu er det igen blevet sæson for nordlys! Billederne herunder er fra min tur derovre, hvor vi konstant holdte os opdateret på diverse medier og vedur.is, og jagtede nordlyset som gale. Fantastisk fænomen! 

Jeg har samlet mine billeder fra Island på en anden side, som kan findes HER, og som navnet antyder "not my last time in Iceland", så drømmer jeg mig stadig tilbage!






1 kommentar: